Performance Marketing

Späť na kurzy

Cena

39,00 €


alebo

4.3 z 5

Hodnotenie

5x
71%
4x
0%
3x
14%
2x
14%
1x
0%

Všetky online kurzy za 199 €

Viac info

Popis online kurzu

Performance alebo výkonnostný marketing nie je len o PPC reklamách a ich vyhodnocovaní. Performance marketing sa skladá z viacerých činností, ktoré na seba nadväzujú a pri ich dodržiavaní dokážeš efektívnejšie pracovať s celkovým online marketingom tvojej značky alebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za najdôležitejšie časti celého performance marketingu stratégiu, kreativitu, mediálne nástroje, optimalizáciu webstránky, prácu s používateľmi a testovanie a vyhodnocovanie. Práve týmto témam sa bude venovať v tomto online kurze výkonnostného marketingu.

Po absolvovaní kurzu sa naučíš správne používať, merať a vyhodnocovať online marketingové mediálne nástroje a hlavne ich spájať tak, aby tvoje kampane fungovali omnoho efektívnejšie. Posunieš tak svoj online marketing na úplne nový level.

V druhej časti online kurzu ti lektor Kamil na rôznych reálnych príkladoch firiem ukáže, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu. V záverečnom videu kurzu sa tiež dozvieš, ako správne merať návratnosť investícií do tvojich marketingových kampaní (ROI).


Čo sa naučíš

  • čo je to performance marketing
  • aké reklamné formáty existujú v online marketingu
  • najpoužívanejšie online marketingové nástroje:
    • Google AdWords
    • Facebook, Instagram, Twitter
    • RTB (Real-Time Bidding)
    • newsletter a direct marketing
    • content marketing
  • čo je landing page a ako tvoriť wireframy
  • A/B testovanie a vyhodnocovanie v online marketingu
  • ako vytvoriť komplexnú online marketingovú stratégiu
  • ako merať návratnosť investície (ROI) do online marketingu

Čo všetko dostaneš

  • čaká na teba viac ako 20 videotutoriálov
  • 2 hodiny učiva
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu

  • Úvod do kurzu Performance Marketing (1)    

    • 1.0 Performance marketing - úvod do kurzu  

  • Základy Performance Marketingu (18)    

    • 1.1 Čo je to Performance Marketing?  

    • 1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu  

    • 1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu  

    • 1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu  

    • 1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj  

    • 1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj  

    • 1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj  

    • 1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj  

    • 1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj  

    • 1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj  

    • 1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj  

    • 1.12 Čo je Landing Page?  

    • 1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page  

    • 1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?  

    • 1.15 A/B testovanie Landing Page  

    • 1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]  

    • 1.17 A/B testovanie v Online Marketingu  

    • 1.18 Reálne ukážky A/B testov  

  • Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky (5)    

    • 2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie  

    • 2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity  

    • 2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky  

    • 2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne  

    • 2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu